دنیای شگفت انگیز
دنیای شگفت انگیز

با سلام

ما یک هفته درباره ی سریال خداحافظ بچه بحث کردیم و این هم نظرات دوستان:

سارا:سلام
من هم با تو موافقم.من از این فیلم خیییییییییییییییییییییلی بدم آمد چون خیییییییییییییییییلی خیالی بود .

ریحانه:اگر خداحافظ بچه بود كه به نظر من اصلا خيالي نيست آدم هر چيزي رو كه خيلي دوست داشته باشه و نتونه بهش برسه به خاطرش دزدي ميكنه.فيلم فوق       العاده اي بود

رضا:سلام

کلا ما از این فیلم هیچی نفهمیدیم!

فیلم فقط چمدان

 رضا:برو بابا

مرتضی من بچه می خواهم.(خییییییییییلی خنده دار بود.)چمدان اصلا مزخرف نبود.هم طنز بود و هم اخلاقی که کسانی که اخلاق ندارند هیچی ازش نمی فهمند

ملینا:

خییییییییییییییییییییییییییییلی فیلم خوبی بود.هر چی باشه از چمدان که بهتر بود.

چمدان واقعا مزخرف بود.از اولش معلوم بود چی می شد!

 

یکتا:به نظر من خیلی مزخرف بود مثل چمدان. فقط راز پنهان خوب بود

 

 



نظرات شما عزیزان:

asra
ساعت10:29---19 شهريور 1391
فیلم قشنگی بود

سلام وبت قشنگه

´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´به روز هستم´¶¶´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶¶
´ ´¶منتظر حضور سبز و پر مهرت هستم´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´. ¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶
´´´¶¶´´بدو´´´´¶´´´¶´´´´بيا´´ ´´¶
´´´ ´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نوشته شدهیک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, توسط  .
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.